Go kväll!

Kom precis hem ifrån att ha tittat på när min ena brorson spelade i upp en konsert med massa andra! Min klasskompis August samt två Greasers var även där och spelade!
Dock att jag var jätte kissnödig i slutet! ): Kissade nästan på mig haha.. )): Aja!

Imorgon ska jag upp till Plusgymnasiet för få testa på en dag typ, ska bli kul! Slipper även skolan så det är ju kalasbra! :D Sen är det ju alla hjärtans dag också.. ;) Nejmen haha hade tänkt laga middag till familjen imorgon, snäll som jag är! (: Sen ska vi även träffas med teatern för att snacka om nytt projekt!

Men nu ska jag sluta skriva och ta och sova, godnatt!


/Tord♥

Kommentarer
Postat av: ELIN

Hej!

Vinnaren av veckans blogg är nu dragen så in och kolla om det blev du! Om inte så kan du anmäla dig igen.

--> http://elinpassanisi.blogg.se/2012/february/kor-igang-igen.html#comment

KRAM.

2012-02-14 @ 10:44:28
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0